Subject: C-431/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - TTJA" <[email-masked]>, "Helen Rohtla - TTJA" <[email-masked]>, "Kristina Vaksmaa-Tammaru - TTJA" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 11:19:45 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/309
Kohtuasja number: C-431/26
Vastuse kuup�ev: 22.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kollektiivsete huvide kaitse; konkurentsi�iguse rikkumine; 
konkurentsi�igusega seotud kahju h�vitamise n�ue; rahastamine; �hishagi
�iguslikud vormid: direktiiv (EL) 2020/1828; EL p�hi�iguste harta artikkel 
47; ELTL artikkel 101

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8825

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium